Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

6 Ağustos 2010 Cuma

Rakı Balık, biraz da Ayvalık :)


Bugün kutlu gidiş haftası kapsamında ufak bir veda partisi yaptık TEM labı ekibiyle.. Bilindik yere mi gidelim yoksa maceraya atılıp yeni keşif mi yapalım derken, maceranın hasına atılmadan ufak bi adım olsun diye CUNDA Balık Lokantasına gitmeye karar verdik.

Arka taraftan giriş yaptığımız için önce kapalı sandık, biraz ilerleyince şahane dekorasyonlu iç mekan ve tenteli bahçe karşıladı bizi. Masalar birleşti, tenteler açıldı ve yağmurlu Ankara akşamında mezeler ve rakı eşliğinde sohbet edildi, keyif yapıldı, kahkahalar atıldı..

Mezeler diyip geçmek istemiyorum, daha önce hiç tatmadığım güzellikte ve görmediğim çeşitlilikte mezelerle doldu masa! Yabanmersinli yaprak sarma mı dersiniiz, cevizli kabak mı, rum ezme mi, yoksa lor köftesi mii.. Üzerinde kaşar eritilmiş gelen kızarmış ekmekler konusuna hiç girmiyorum hem de!! :D

Öyle çok meze yedik ve öyle güzel rakı içtik ki balığa yer kalmadı kimsede, otçul dharma'nın canına minnet oldu tabi!
Biraz ayılmak için çaylar geldi, meyve yesek derken masadakiler canı tatlı isteyen ben tatilde verilen kiloları geri almamış olurum, tabi tabi meyve en iyisi diye düşünürken süper garsonumuz, "size spesiyal tatlılarımızdan ikram edelim" diyerek gönlümü kazandı =)
Tatlılar süprizliydi, kırmızı, beyaz ve tava.. Gurmeyim ya, hepiciğinin ne olduğunu tahmin ettim, e tabi ödül olarak da en çok tatlıyı ben yedim!! :)

Balık yememiş olsak da fiyatları gayet uygun geldi, çalışanların ilgisi kadar mekana gelen insanların hoş sohbetlikleri inanılmaz keyifli bir gece geçirmemizi sağladı.. (yemekteyiz ağzı ;)) Kendi adıma Ankara'da balık lokantası sorsanız, kesinlikle burayı tavsiye ederim size!!

Ve şehir rehberi tadındaki yazıma son veririm ;) Afiyet olsun!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!