Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

29 Ağustos 2010 Pazar

26 Ağustos

Sabah kalkıp yoga yaptım ve çok keyifli bi yogacık oldu.. Saçımı yıkamadan bi duş alıp haşlandım ve yemekleri hazırliyp orientation first day için hazırlanıp tabi ki yine geç kalarak koşturmak suretiyle odayı terk ettim..

Ama Alidhem’e geldiğimde daha kimsenin gelmemiş olduğunu görünce “hmm” çekip yavaş yavaş önce Ezgi, sonra Feyzi ve Kerem ve sonunda Kerim’in gelmesiyle yola koyulup uzuun bi yürüyüşten sonra bi miktar gecikmeyle okula ulaştık..

Gecikmenin bize hiçbişi kaybettirmediğini görüp biraz meyve ve çeşitli bilgi kağıtlarını aldıktan sonra okulu gezdik ve okul içinde sauna olduğunu görüp gülsem mi ağlasam mı bilemez bi hale geldim..

Oryantasyon sonrası toplaşıp şehre indik ve gezinip durduk, resimler aşağıdaa..


Kerdem ve Feyzi





Akşama doğru eve geldiğimde garip bi kaşıntı oldu kollarımda ve bacaklarımda.. Önceki gün de kulağım kaşınıp şişmişti, böyle yayılınca bi soriym anneme dedim ve panik böyle başladı :) Ben pek tırsmamıştım durumdan ama anne faktörü benim de hafif tırsıp karşı koridordan alerji ilacı bulup yatağımın yanına koymam ve ertesi sabahı beklememle saat 1 sularında sonlandı ve mışıldadım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!