Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

24 Ağustos 2010 Salı

Kınama


Seni gidi blogumu izleyen ama yorum yapmayan insan! Görmediğimi sanıyosun ama yorum yapmadan kaçmalar bi yere kadar!! :))

Beni istikrarla takip ettiğinizi biliyorum sevgili fanatik izleyicilerim :P Ama arada yazılara yorum da yaparsanız bu soğuk diyarda kendimi biraz daha iyi hissederim belki diyorum :)

Hadi hadi, pamuk parmaklar klavyeyee!!


1 yorum:

  1. Meleğimmm,
    Aklım, dualarım, pozitif enerjilerim, sevgim, hepsi hepsi seninle! Okuyorum, iyi ve mutlu olduğunu biliyorum ya, işte bunlar herşeye değer...
    Biz hala merak ediyoruz neler yaptığını, sen hep yaz e mi? :)

    YanıtlaSil

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!