Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

29 Ağustos 2010 Pazar

27 Ağustos Cuma

Vee oryantantasyonun ikinci günü.. Erken kalkmış olmakla birlikte bi şekilde yine geç çıktım odadan ve gerçekten 15 dakikada okulda olarak kendi rekorumu kırdım!! Tabi ama yine de geç kalmış durumdaydım ve dışarıdaki soğuk havada koştur koştur yürüyüp içeri girince deli gibi sıcak basmış bi şekilde hangi odada olduğumuzu bulmaya çalıştım! Okul pek güzel, insanlar da süper ama sorduğumda IDI grubunun nerde olduğunu bilmeyen güzel insan ne işime yaradı ki, hı ? :P

Sonuçta yine içgüdüsel şekilde önceden çizim dersinin olduğu odaya gidip bizim grubu keşfettim, içerideki hocalara üzüntülü bakışlar atıp “aaayy çok pardon bulamadım işte nerde olduğunu” filan dedim, tabi kadın “e 3 gündür burda ders yapmion mu sen kuzum” diyince, “yaaanii burda olduunu bilmiodum ki yoksa ben ooohooo, biliorum avcumun içi gibi okulu” cümlesini sessiz ve derinden kurarak kafa sallamak suretiyle yerime oturdum.. Karşındaki insanı tanıdığın ve sunduğun bi tanışma töreni sonrası ders programı ve sene içinde yapılcak şeyler anlatıldı ve böyle tambi anime karakeri misali gözümden kalpler çıkarak 32 diş dinledim tüm söylenilenleri ve heyecandan bi hal oldum :)

Sunum bitince aşağı kattaki “bit pazarı”na en erken inen grup olalım diye koşuşturduk ve bi dolu kalem, bi kaç marker, bi bisiklet selesi, bi kask (ki bence board için şahane olcak gibi) bi büyük mug, bi havlu, bi de büyücenek bi ayna aldım ve 80sek (16tl) verdim! :D Henüz bi bisikletim olmasa da süper tatlı pembe bisikletim olduğunda sepetimi önüne takıp havamı atıcamm!! :)

Sonra eşyaları bizim stüdyoya bırakıp ikinci el bisiklet bakmak için ICA Maxi’nin oradaki ikinci el dükkanına gittik ama genelde mobilya ve isveççe kitap sattıkları için hayalkırıklığı ile yeniden yurtlar tarafına döndük.. Mutfağımızı iyice elden geçirip temizledikten sonra odamda biraz uyuşukluk yaptım ve Türk partisine katılmak için Alidhem (ana yurtlar bölgesi) tarafına gittim.. Türk partisi, dj müzikleri ve seçmece hatun görüntüleri klipleriyle bi öğrenci odasındaydı.. Odada mixer(müzik için) ve projektör olması ayrı bi güzellik olmakla birlikte cipsler ve muabbet daha ilgi çekiciydi benim için :) Ordan ayrıldıktan sonra gençler merkezdeki bara gidince bize müsade dedik ve yurtlara dağılmadan önce Kerdem’le civardaki bira kutularını toplamak sureti ile depozito paralarıyla zengin olma planları yaptık (ki toplamda 27sek-5tl- civarı tuttular geri verdiğimizde). Burada marketlerin girişinde bu kutuları atıp fiş alabildiğin makineler var, bildiğin Türkiye’deki çocukların yaptığı işi burda yapıp para kazanabiliosun :)

Dönüş yolunda da hafif bi kaybolma yaşayıp İsveç’in daha da kuzeyinde (!!) yaşayan birisinin bana yardım etmesiyle yurduma ulaştım ve mışıldadımm..

Ezgi, Feyzi, Kerim

Dipnot: Kaşıntı maşıntı kalmadı, herşey güzel!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!