Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

4 Ağustos 2010 Çarşamba

Oradan Buradan


Kronolojik olmayan sıra ile hayatımın akışı :)

T askere gitti
Kabak koyundaki muhteşem 1 hafta ile yoga sertifikalarımıza kavuştuk
Haftasonu olimpos kaçamağı yaptım
Şala'da 2 cumartesi ders verdim
İşimden ayrıldım
Anlatılmaz güzellikte bi tatile gittim, fethiye'de, kayaköy sanat kampında
17 Ağustos'ta uçuyorum soğuk diyarlara

Bunun haricinde

Kilo verdik ailecek =)
Atom epileptik bi bebek oldu başımıza
Evdeki halıları kaldırdık (ee? :))
Hava sıcak
Bavul hazırlıkları başladı, çamaşır makinesi ihya oldu..

Detaylar sonraki yazılarda :)

resim: Leni Kae, The Flowing River of My Truth

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!