Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

19 Mayıs 2010 Çarşamba

Yeni tasarım







=) Dedim tasarım böyle olduğu gibi kalsın diye, ama kurtluyum, değiştirmesem olmazdı! ki hi!

Uzun zamandır kafamdaydı, sonunda Photoshop'un karşısına geçtim, en azından kendimi yansıtan, içime sinen, hepsinden de önemlisi ilk tasarımımı yaptımm.. Başlık (kanatlar için fırça eklentisi haricinde) tamamen benim eserim ;) tee heee

Siz de böyle bir başlık -header- hazırlamak isterseniz diye ufak ipuçları vereyimm..
  1. Photoshop'ta başlık için uygun boyutlarda (ben 1000px-400px olarak seçtim) yeni bir sayfa açıyoruz, arkaplan olarak transparan seçiyoruz, ve çözünürlüğü 100dpi yapıyoruz
  2. Yuvarlatılmış dikdörtgen ile yeni bir layer oluşturuyoruz
  3. Seçtiğimiz layer'da gradient overlay ile renk geçişleri sağlıyoruz
  4. Burada bulabileceğiniz fontlardan seçerek blog ismimizi istediğiniz tarzda yazıyoruz
  5. Üzerine istediğimiz öğeleri yerleştirip sevdiğimiz bir kompozisyon yarattıktan sonra sıra geldi blog'a yüklemeye
Photoshop ve Illustratior için güzel dersler için tık tık

Bunun için;
  1. Yerleşim > Sayfa öğeleri'ne giderek Üst Bilgi ekranı içinde Düzenle'yi tıklıyoruz
  2. Bilgisayarınızdan yukarıda yaptığımız resmi bularak yüklüyoruzz..
  3. Başlık ve Tanım Yerine olarak seçiyoruz
ve işteee...
Kendimize özel başlık resmimiz hazıır :D

Umarım beğenmişsinizdir!

*ilkokul resim öğretmeni havasında yazdığımı farkındayım ama uzun zaman yazmayınca böyle paslanıyorum işte ;) katlanın bana bu seferlik!*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!