Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

17 Mayıs 2010 Pazartesi

Geri Döndüm! I'm back!

Uzun zamandan sonra yeniden merhaba! :) Nasılsınız bakalım?
Eve yorgun argın gelip yazmaya üşenmeler bir yana, blog tasarımını düzeltmeden yazmamayı kafama koymuş olmam yaktı beni! En sonunda olduğu kadar olsun, yeter ki yazı olsun dedim, tasarımı sade şekilde bıraktım ve kendimi klavyemin başında pıtırdarken bulmanın keyfini çıkarıyorum şimdi ;)
Bu süre zarfında olan olayların bir kısmını -Geçmişten- başlığı ile yayınlayıp sizleri (ve hafızamı) güncel olaylara vakıf hale getirmeyi planlıyorum..
Daha bir çok planım mevcut amaaaaa
süpriiiissss
*şeytani şirin kikirdeme* kih hih :))


Howdy? Long time no see! :) I'm back!
Putting aside the lazyness to post anything, being determined to have a neat design is what kept me away so long! But enough is enough, so with this simple design i am click click writing again and enjoying it very much ;)
I will post the previous events as -Flash back- posts to keep you (and my memory) updated as much as possible..
I have some other plans.. But, you have to wait for the suprises ;)
*insert evilish cute laugh her* kih hiihh :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!