Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

24 Mayıs 2010 Pazartesi

İsteyenin bir yüzü...

Eveet sayın seyirciler.. yine karşınızdayım :)

Az sonra Lost final bölümü başlayacağı için pıtır pıtır yazıyorum, dayanamadım bunu yazmayı kafamda planladığım için ertelersem yine uçar aklımdan diye geldim oturdum buraya..

Geçenlerde Cem Batu isimli bir şahısın Laguna Coupe Benim Olacak isimli projesine denk geldim..(Detaylar için tıkırdatın) Önce Renault bir reklam projesi yapmış diye düşündüm ama anladığım kadarıyla bu da bir "isteyenin bir yüzü" olayı..

Bu hikayeyi ilk olarak "Cannon see me" ile görmüştüm, kendisine bir Cannon fotoğraf makinesi almayı isteyen gencimiz sesini Caanan'a duyurmak için internetin nimetlerinden yararlanmayı seçmişti ve kendisine yardım etmek isteyen herkes canon see him yazılı pankartlar ile çektirdikleri fotoğraflarını yayınladılar.. Şimdi sitesine baktım ki istediği makineye sonunda kavuşmuş.. Ne mutlu ona!

Şimdi de Cem Batu Reno ile bir anlaşma yapmış ve şartları tamamlarsa hayallerindeki arabayı alabilecek.. Bu güzel bir reklam kampanyası mı yoksa Cem Batu'nun istikrarlı hayali midir bilmiyorum ama bu olayları kıskanmaya başladım..

Yakında "Milli Savunma Bakanlığı, T yarın yanımda olsun" diye bi site açarsam desteklerinizi bekliyorum :)))
Peki siz ne isteyeceksiniizz?

(arada lost özeti izledim.. hehe.. kopuk olduysa yazı, koptuğu yer orasıdır yani, biliniz, şaşırmayınız, bana burda lost spoiler'ı yaptırmayınız ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!