Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

22 Şubat 2010 Pazartesi

Yeni Yeni


dslr

Uzun zamandır istiyordum aslında, hatta çok çok uzun zamandır.. Ama sanki hep başkalarına benden daha çok yakıştırmıştım.. Baktıkça, gördükçe, denedikçe artıyor isteğim..

Evet, SLR fotoğraf makinesi istiyorum, tek tek ayarlarını öğrenmek, hep yanımda taşımak, zırt pırt resim çekmek, etrafımdakilere kendi resimlerimi çektirmek :))

Evren'e siparişim, başlangıç için bir dijital SLR gönder bana canım ! :)


*bunu yazdıktan sonra zuxi bana kamerasını ödünç verdi günlerce.. sabahları erken kalkıp resimler çektim.. teşekkürleeer :) *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!