Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

3 Ekim 2008 Cuma

Not Defteri 2

Yine üşeniyorum :)
Liste

1-) Oruç tuttum! Evet evet! ben! tam koca bi gün oruç tuttum :) Münevver mi? yanıma bile yaklaşamadı!! yaşasın mı! yaşasın :) oruç açarken içtiğim suda dilek diledim.. günümü anlatmalıyım birgün çok güzeldi
2-) Ekim geldi! yaşasın ekim! film ekimi :) şu an bizde daha ziyade lost ekimi... şarap! film! ekim!!
3-) Eskişehire gittik! muhteşemdi :) porsuk aşığı oldum! yerleşesim var!
4-) t-shirt torbayı yazmam gerek halenn

bilmem ki başka ne oldu :)

5-) mızıka öğrendim güzelce (eehh)
yaşasın
6-) çok baileys çok da iyi değil :)
liste sonu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!