Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

7 Temmuz 2008 Pazartesi

İyki doğmussun senn!!

5 Temmuzdan....

Sevgili muss'um!! İyki doğmuşsun iyki varsın!!
  • televizyondan daha değersiz olduğumu (kızım deli misin, dolapta biri olsa senle mi uğraşcak alır tvyi gider),
  • kafa üstü yere çakıldığımda çıkan sesin evde yankılanmayacağını (şşş, anne duymasın),
  • minder diye üzerimde zıplandığında dahi ölmediğimi,
  • koca cüsseli sorunlu bir çocukla nasıl uğraşılacağını,
  • komplo teorileri üretirken elektrikler gidince beni almaya gelicek helikopterleri beklememin boşuna olduğunu,
  • kahverengi gözün büyük buruna yakışmayacağını,
  • entropinin S yerine H ile gösterilmesindeki derin(!) anlamı,
  • türk filmlerinde ağlamanın (hohoho mendil vereyim mi), dışarı çıkarken süslenmenin (ne o düğüne mi gidiyoruz) getirebilecekleri ile başa çıkmayı,
  • hayallerini gerçekleştirmeyi,
  • mükemmel dostluklar kurmayı,
  • aşkın mesafe, zaman, yer tanımadığını,
  • "can" cinsinden para hesabı yapmayı (hmm bu 3 can eder, pahalıymış:)),
  • uydurmaca dillerle turist taklidi yapmayı,
  • müzikten zevk almayı (ama hiçbir yetenek almamış olmayı ;)),
  • binbir zorlukla aldığın clearasil toniğini olur olmaz kullanmamayı,
  • dolapta "ceset" saklamamayı, ama arada bir tadına bakmayı,
  • maddi zevklerden uzak olmayı,
  • ms2150yi, yogayı, karmayı,
ve daha aklıma gelmeyen nicelerini bana öğrettiğin için, şımarıklıklarıma sabırla katlandığın için, zor anlarımı ben söylemeden anlayıp yatağımın ayak ucunda "anlat bakalım" dediğin için, taa oralardan herşeyime yetiştiğin ve bu kadar tatlı olduğun için iyki doğmuşsun!! Teşekkürler :)

special note: dear janka, thank you for always being there with my oceaneyed hero :) btw you may not know but i look up to you and think "how would she react" in times of trouble :))

Sizi seviyorum!!!

6 yorum:

  1. canimmm
    aslan kardesimmm
    mor aysemmm

    cooook sagol, ne guzel dogum gunu hediyesi olmus bu bana. bu ne hafiza! ben unutmusum cogunu, gelince bi kismini practice yapariz artik...

    janka da ben de seni cok cok opuyoruz. yazdiklarini turkceye nasil cevirdigimi gorseydin beni tekrar ingilizce ogrenmeye yollardin heralde ama kolay degil. bi de sen dene bakalim ;)

    coook coook opuyorum, nasil ozledim seni (ay ayni annaanen gibi oldum) ;)

    YanıtlaSil
  2. bu arada o turist taklidinin en can alici noktasini unutmussun. biz turk turistler arasinda o uydurma dilleri konusurken annenin bize uzaktan ayseee, mustafaaaa diye bagirmasi! :))
    tekrar sagol, guldurdun beni sabah sabah (aglanacak halimize guluyoruz yahu).

    YanıtlaSil
  3. dear ayse, this is sooo sweet from you!! i am very happy that musti has such a great and beautiful sis :) and btw i also admire your attitude, friendliness and approachability...misss uuu

    YanıtlaSil
  4. canlarımmm!! öperim sizleri ben!

    j, i am very happy that he went to that summer camp maaany years ago ;) i am kind of sorry that i cannot post in english most of the time, but i cruelly enjoy the fact that muss is desperately trying to translate my silly turkish posts to (probably sillier)english :))

    hadi optum baybay =))

    YanıtlaSil
  5. canlarim benim, su anda aysemden uzak jana ve mustiyle beraberken ne kadar sansli bir anne oldugumu ve dharmayi ne kadar cok ozledigimi dusunuyorum, hepinizi nasil seviyorummmmm muccckkssss

    YanıtlaSil
  6. Allah muhabbetinizi bozmasın nedenir ki başka:)

    YanıtlaSil

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!