Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

3 Haziran 2008 Salı

Ben senu sevduğumi da dunyalara bildırdum

               

Yukarıda ilanı gözüken konsere gittik dün (IS,BB,AGB).. NA türkü söyleyecekti, onu dinlemek için gittik aslen, ikinci yarıdan girdik yani. Biz gittiğimizde tam ara olmuştu, kalabalığa karıştık hiç farkettirmeden! Çok sıkılmayı beklerken gerçekten keyif aldım! Suratımda kocaman bir sırıtma türkü dinledim. NA da gerçekten o kadar güzel söyledi ki, çok şaşırdım, bilmiyordum böyle güzel sesi olduğunu..Bizim ofis sanatçılar yuvası zaten!

Gösteri sonunda da halk oyunları ekibi çıktılar, zıpırdadılar hopladılar hep de gülüyorlardı, o kadar sevimlilerdi ki! Kendo da neymiş dedim (bağlantı kurma yeteneğime laf etmiyoruz! blog benim degil mi ;)) Mandaa yuvaa yapmış söğüt dalııınaaaaaaaa

Hayatımda yeni bir sayfa açıldı resmen..Türkü Türkü Türkiyem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!